niedziela, 9 listopada 2014

Ruszyła przedsprzedaż Teatro Grottesco!


(źródło: http://sklep.okultura.pl/thomas-ligotti-teatro-grottesco.html

Tym razem krótka, ale za to wspaniała nowina. W internetowym sklepie Okultury już można zamówić Teatro Grottesco Thomasa Ligottiego. Wielkie podziękowania należą się wszystkim dobroczyńcom, którzy brali udział w przedsięwzięciu. Pierwsze 100 egzemplarzy jest objęte ceną promocyjną, więc warto się pospieszyć. Poniżej link do sklepu :).

http://sklep.okultura.pl/thomas-ligotti-teatro-grottesco.html

4 komentarze:

  1. Jutro zamawiam. Cena jest tak atrakcyjna,że trzy razy sprawdzałem czy się nie pomyliłem! old weirdman.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowite jak pozytywny jest odzew ze strony czytelników. Już pierwszego dnia zostało zamówione około 150 egzemplarzy :).

      Usuń
  2. Tak,mój był chyba 124ty bo kiedy zaczynałem składać zamówienie kosztował 41zł a kiedy kończyłem 46. A było to po jedenastej.old weirdman.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwy ten który za te czterdzieści kilka złoty posiadł to cudo! Już mam ją przed sobą i proszę mi wierzyć jest wspaniała! 24 opowiadania,2 wstępy(ten W.Guni i S.Wielhorskiego to już dłuższy esej,bardzo ciekawy),pełna bibliografia polska(aż do niedawno wydanej "Jeszcze nie skończyłem" w "Fantastyce WS"),pełna,obszerna bibliografia po angielsku,wspaniałe ilustracje,książka aż "kipi" treścią. Dodatkowo dwie zakładki. Naprawdę warta każdych pieniędzy. Przepiękne wydanie i bardzo "gęsta" w treść co widać od razu przy pobieżnym nawet przeglądaniu. Naprawdę obowiązkowa lektura dla każdego wielbiciela bardzo dobrej literatury niesamowitej.old weirdman.

    OdpowiedzUsuń