sobota, 30 sierpnia 2014

Publiczność literatury weird fiction w przestrzeni internetowej

Moi Drodzy,

mam do was wielką prośbę. Jestem magistrantem socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego i prowadzę badania poświęcone publiczności literatury weird fiction w Internecie. Byłbym wdzięczny gdybyście pomogli mi w zbieraniu badań poprzez wypełnienie ankiety, do której link podam poniżej. Oczywiście gdybyście mieli znajomych, którzy również interesują się literaturą weird fiction, to możecie im wspomnieć o takim badaniu ;).

Ankieta jest anonimowa i posłuży jedynie celom naukowym.

Z góry dziękuję za Państwa poświęcony czas i udział w badaniu.

http://ankiety.interaktywnie.com/ankieta/5401df388fcfc/

3 komentarze:

  1. Old weirdman z przyjemnością pomógł temu młodemu dżentelmenowi w jego badaniach socjologicznych i innych namawia do tego;pasjonaci powinni sobie pomagać. To przecież nic nie kosztuje a była to dla mnie miła wyprawa w przeszłość; n.p. pytanie: Ile miałeś lat kiedy przeczytałeś pierwszy utwór weird fiction? Życzę powodzenia młodemu magistrantowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pomoc ;). Prowadzenie badań okazuje się niełatwą sprawą, ale mam nadzieję, że uda się zebrać odpowiednią ilość danych do analizy do końca września. Proszę trzymać kciuki ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecuję. old weirdman

    OdpowiedzUsuń